Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m2icy
HI Yolanda,
Vanaf september 2008 moet ik stage lopen en wil dat heel graag in Spanje gaan doen. Alleen is het heel moeilijk om iets te vinden als je alles vanuit Nederland moet regelen. Ik heb al wat sollicitatiebrieven gestuurd, maar nog geen enkele reactie terug gehad. Dus zit ik er ook aan te denken om mezelf aan te melden bij een organisatie die stageplekken regelt.
Stage in Frankrijk, Engeland of Spanje? Bij Stageplaza vind je buitenlandse stages!
Stage in Barcelona - Stages in Barcelona
HEB JE MISSCHIEN ENIGE INFORMATIE OVER DEZE BEDRIJVEN.
Ik heb hierover al wat research gedaan en ben terecht gekomen op de volgende site´s. Graag zou ik ook nog informatie willen van mensen die enige informatie, tips willen uitwisselen via msn. Is er in september nog lekker mooi weer in Spanje en hoe is het openbaar vervoer in Spanje, is het net zo duur als bij ons in Nederland of kan je het als student wel makkelijk betalen.
Hoop snel iets van je te kunnen horen.
ADIOS, GRACIAS
Arthur
|
hi Arthur ik ken die ander bedrijven niet. Ik denk persoonlijk dat Animafest Experience het beste en betrouwbare bedrijf is in Spanje. En ze hebben stages ook in de winter startend in September zoals jij nodig hebt. Het is in September zeker nog mooi weer in de omgeving van Barcelona zaker nog wel tot eind november. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Het openbaar vervoer is erg goedkoop voor in de trein zitten heen en terug een uurtje na wat voor een bestemming dan ook betaal je 5 a 6 euro zou je in nederland een uur in de trein zitten betaal je al gauw 20 euro of meer.
ook is het zo dat als je met dit bedrijf op stage gaat krijg je een soort van vip kaart deze geeft je vrije toegang tot verschillende discotheken en kortingen bij verschillende restaurants.
als ik jou was zou ik me inschrijven dat is vrijblijvend dan krijg je een ocde waarmee je in de site kunt en via daar vragen stellen direct aan het bedrijf. Als het je na alle vragen bevalt dan hou je een telefonische of een persoonlijke sollicitatie in Nederland en dan zoeken zij voor jou een passend stageplek.
dus check de site en schrijf je in zou ik zeggen:
Animafest Experience - The Biggest stage and job company in Spain - Jobs and stages in Spain.
groetjes yolanda