Zozo.. wat een lees werk zeg. Maar wel interessant.
Ik verdien mijn geld met netwerkmarketing, ik gebruik namelijk cosmetica producten van Vegas Cosmetics en deze verkoop ik ook aan mijn vrienden/familie/kennissen enzovoorts.
De reden dat ik voor dit werk heb gekozen is omdat ik achter het product sta, word niet op dieren getest, klant vriendelijke prijzen, ik en iedereen die lid word maakt gebruik van inkoopprijzen, geen verplichtingen, neemt weinig tijd in beslag en ik hoefde niks verplicht te investeren. Heb na 6 maanden toch maar wel de hele set gekocht, het is makkelijker om mensen te laten zien en op deze manier krijg ik ook meer klanten. Daarnaast als ik niet te vrede ben met het product bijv omdat de make up mij niet staat, allergische reacties (wat ik tot nu toe niet heb gehad) of iets anders, dan kan ik het retourneren. En dat kan niet in de winkel. Dus voor mij zeer ideaal.
Aangezien het netwerkmarketing is, is het mogelijk je eigen inkomen te bepalen, voor mij is het meer dan een student kan wensen.
Dus als jij interesse hebt, stuur gewoon een mailtje naar
shietal47@hotmail.com met iets over je zelf. Ik begleid je het hele process door tot dat je een lekker inkomen hebt.
Liefs, Dewie