Los bericht bekijken
Oud 29 februari 2008, 21:36   #6 (permalink)
lunaz
Meelopertje

Standaard geld

Hoi,

Met deze makkelijke manier kun je flink geld verdienen en deze manier wil ik jullie niet onthouden! Zeker als je veel (online) connecties hebt is de volgende site zeker een aanrader! Het werkt zo: Bux.to is een zogenaamde Pay To Click site, de bedoeling van deze site is dat je je aanmeld en op reclame adds klikt. Per add verdien je $0.01 en een standaard member kan maximaal 10 ads per 24 uur 'aanklikken'. Het enige wat je dus hoeft te doen is ergens op klikken en die site 30 seconde open te laten. Je hoeft er niet eens naar te kijken, dus je kan gewoon naast het surfen even deze adds 'meeklikken'.
Dit is natuurlijk erg weinig 10x 0.01 = $0.10 per dag.. Maar het mooie zit hem in het referen van anderen. Elke referentie geeft jouw ook $0.01 per klik.. Als je het goed aanpakt kan je dus behoorlijk wat verdienen. Er zijn ook speciale premuim member aanbiedingen die je meer geld per klik opleveren en ook meer adds. Er zijn zat leden die al duizenden dollars hebben verdiend met deze site . Dit bewijs is zowel op google als op het forum van Bux.to te vinden. Dit is geen snel en slapend rijk wordt site, maar het kan wel wat leuk zakgeld opleveren. Als je veel connecties hebt of veel investeerd (je kan namelijk ook referenties kopen) kan het toch aardig oplopen.
Tot slot zou ik het op prijs stellen als jullie mij als referentie gebruiken bij het inschrijven op bux . Als het goed is dit al in de link verwerkt.

Veel succes!
lunaz is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,80942s using 8 queries