Tralalaaa
Tralalaa,
Ik Ontwarde Botanici ben zeer benieuwd naar jullie.
Ik, 30 jaar, studerende aan de Fotoacademie te Amsterdam. Ik rond deze studie op zeer korte termijn af.
Mijn vooropleidingen zijn Havo, VWO en Maatschappelijkwerk en Dienstverlening.
Ik kan mezelf bekrachtigen als een persoon die eerlijk, zeer rechtvaardig en rustig is. Creatief is aangelegd en hecht veel waarde aan structuur en helderheid, maar vooral aan oprechtheid. Ik kan onzeker uit de hoek komen. Vaak wordt dit gezien als verlegen, koppig of wordt er gezegd dat ik een contactstoornis heb. In mijn ogen is dan ook iedereen gek. Ik ben normaal en dat is altijd al zo geweest. Veel mensen in mijn omgeving noemen mij dan ook een autist...Ik neig naar vaste handelingen, rituelen. Ben hierbinnen zeer aanspreekbaar en reflectieve tijden zijn dan ook zeer welkom om mezelf verder te ontplooien.
Ik doe mijn eigenste ding en weet uit ervaring dat ik makkelijk contact met volwassenen Aspergers maak. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik geen ervaring heb met zeer jonge kinderen, op het gebied met Asperger.
Ik ben vooral een doe mens. Ik houd van wandelen, dieren (heb zelf een hond; Border Collie, de meest autistische hond die er bestaat), muziek luisteren, fotograferen. Aldus creatief bezig zijn met al mijn mogelijkheden en onmogelijkheden.
Ik beschik over een rijbewijs (geen auto), beschik wel over een OV-jaarkaart.
Ik woon in Zaandam.
Ik hoor graag van jullie.
Zwaai,
Biank Wittenrood
0624463664
|