Discussie: HBO Nederland
Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2008, 10:12   #15 (permalink)
Dr. DragoN
Meelopertje

Thumbs down HBO Nederland DE SLECHSTE KLEUTER SCHOOL VAN NL!

HBO NEDERLAND, ECHT NOOIT AAN BEGINNEN!!

Echt dit kleuterinstituut zou ECHT bij de Nederlandse staat verbonden moeten worden.

Men leert hier haast niets! En loopt zeker achter de feiten aan.
Dat bewees het onverwachte bezoek van de onderwijs inspectie wel dat het allemaal zwaar onder de maat is!

De enige die er beter van worden zijn de directeuren die verdienden bakken met geld.

Ik noem dit dan ook de graai politiek onder de opleidingen, het geen wat hierop slaat is dan ook als “IK” (de directie) er maar heel wat beter van wordt en paar miljoen per jaar verdiend, zou het ze verder een rotzorg zijn of ze goed onderwijs geven.

Men zou dan haast denken dat als men zulke bedragen verdient. Er dan toch ook geïnvesteerd word in een GOEDE back office waar geen fouten in voor komen, maar helaas ook dit is echt waardeloos en onder de maat men moet zelf achter cijfers aanbellen, en bij inzage van wat voor document dan ook moet men ervoor betalen!
Ooit zoiets meegemaakt? Echt de grootste vorm van oplichterij.
Want je hebt de graaizakken al schoolgeld betaald!

Dit is dan waarschijnlijk het extraatje (bonus) voor als men is St. Tropez voor anker ligt.
(Het zogenoemde champagne geld)

Want dat is dan het voordeel van de hoge heren die hebben zelf wel aan goede instellingen gestudeerd, en geleerd hoe ze zichzelf het beste kunnen indekken.

Ze vallen dan ook niet onder het normale onderwijs en staan op zeer belangrijke punten BOVEN de WET. Men kan dan ook nergens aankloppen als men ergens een klacht wil inleveren. Ja dat kan wel maar weer alleen bij het instituut zelf dus je hebt er niets aan!

Alleen denk ik wel eens als de directie en haar medewerkers zelf een opleiding aan hun instituutje zouden volgen zouden ze knettergek worden en weg rennen.

Als ons Nederlandse onderwijs verbeterd moet worden minister Roland Plasterk moet je dit instituut SLUITEN!! Of onder zeer zware curatele stellen met een klachtenpunt voor haar leerlingen. En dit natuurlijk niet aan het instituut gebonden maar deze moet er los van staan als een overkoepeld orgaan met directe verbinding naar de onderwijs inspectie. Dit om het school beleid wat hier gevoerd wordt aan te kunnen pakken.

Zodat het onderwijs wat daar gegeven wordt, verbeterd kan worden.

Het geen wat ik dan ook het aller ergste vind is dan ook dat de medewerkers van dit instituut zelf daar niet werken VOOR de leerling, nee die werken daar TEGEN de leerling.

Ik vraag mijzelf dan ook af wat dat soort mensen daar dan ook te zoeken heeft, men zou daar een andere instelling moeten hebben!

Voorbeeld: Een vriend van mij studeert daar nog en heeft nog een paar toetsen te gaan.
Wat blijkt nou, dat als je daar een toets maakt met multiple choice antwoorden.

Dan worden de vragen gesteld en men heeft dan antwoorden van A t/m D.
Dan blijkt het zo te zijn dat erop het antwoorden blad A t/m F staat.
Deze vriend van mij heeft door tijdnood per ongeluk op vragen van A t/m D een E (maar bedoelde dus D zo heeft hij het ook op zijn eigen blad geschreven) ingevuld waardoor hij op een toets i.p.v. een 7,2 een 4,2 heeft gekregen.

Ik denk dan bij mijzelf als er geen E en een F worden gevraagd in het antwoord horen deze er ook niet te staan! Zo kom je je studenten te gemoed en is er geen kans voor de student om het E of F verkeerd antwoord in te vullen.

Een ander voorbeeld is het nakijken en terug koppelen van de afstudeer scriptie.
Deze moet je op tijd inleveren, dan zou je dus verwachten als je van dit instituut een uiterste datum krijgt voor de terug koppeling daarvan dat, dat dan ook op tijd terug is.

Maar NEE hoor je moet er achteraan bellen stelletje luie donders daar.
En komen ze met smoesjes van ik heb de beste man die het na moet kijken zijn voicemail al ingesproken. Dan zou je toch als student dwars door die telefoon heen willen kruipen om ze daar eens te laten zien dat dit toch ECHT NIET KAN !

Dit moet je in het bedrijfsleven eens flikken dat je, je afspraken niet na komt.
Dan kun je het wel shaken bij je klanten en ben je snel failliet .

Maar mocht je nog ooit nog een antwoord krijgen dan verwachten zij natuurlijk wel dat je het op een door hun bepaalde datum verbeterd ingeleverd hebt.

Dus beste studenten en toekomstige studenten van Nederland, ik zou zeggen ga nooit beginnen aan een opleiding die gegeven wordt aan HBO Nederland.
Want voorbeelden genoeg. Mocht je het toch gaan doen dek je voor alles in en bereid je voor op de HEL van je studenten leven.

Tevens alle positieve reacties die hierboven of onderstaan deze zijn waarschijnlijk door de medewerkers van het instituut zelf geplaatst.
Om zo in hun ogen de klanten te lokken!
En verzekert te zijn van een hele dikke boterham!
Dr. DragoN is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,69969s using 8 queries