25 juli 2008, 15:19
|
#36 (permalink)
|
|
Meelopertje
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *nicole*
heey marloes,
Nee ik had me niet ingeschreven in Utrecht. Ben er 2 jaar geleden geweest en toen beviel het me gewoon niet, in tegenstelling tot Gent. Ik weet niet maar vindt Gent gewoon zo goed klinken dat ik heb besloten meteen naar Gent te gaan.
Ik heb nog geen kamer. Ben wel al een beetje aan het zoeken maar 2 weken terug zeiden ze nog bij de inschrijving dat het eigenlijk nog te vroeg is omdat sommige studenten nog niet weten of ze hun kamer op willen geven in verband met of ze nog een jaar daar zitten. Succes met zoeken!
groetjes nicole
|
Hee Nicole,
hmm ja ik had me dus wel ingeschreven in Utrecht, maar heb er ook altijd voor open gestaan om naar Gent te gaan. Het maakte me eigenlijk niet zoveel uit..
Ik heb nu wel een kamer gevonden, vlakbij het centrum. Ik voel er persoonlijk niet zoveel voor om in Merelbeke te gaan zitten, zeker het eerste jaar niet. Gent lijkt me gewoon gezelliger en als ik vanaf het tweede jaar een stukje naar Merelbeke moet fietsen maakt me dat niet zoveel uit dus.. Hopelijk vindt jij ook snel een kamer! Ga je ook naar de voorbereidingsdagen?
Groetjes,
Marloes
|
|
|